Prekės ženklo vertinimas
Prekės ženklas yra nematerialus įmonės turtas. Tai gali būti grafinis simbolis, žodis ar žodžių junginys, žymintis ir atskiriantis vienam asmeniui ar įmonei priklausančias prekes nuo kitam asmeniui ar įmonei priklausančių prekių. Prekės ženklas yra vienas svarbiausių rinkodaros bei reklamos elementų, kadangi pagal jį dažniausiai atpažįstamas gamintojas ar paslaugų tiekėjas. Geras ir stiprus prekės ženklas gamintojui ar prekybininkui atneša nemažai naudos, o jo vertė versle gali sudaryti bene didžiausią visos įmonės vertės dalį, nes jis išlieka gerokai ilgiau negu konkretūs produktai, prekės ar pati įmonė.
Prekės ženklo vertės nustatymas yra dažnai naudingas ne tik norint įvertinti veiklos rezultatus ar stebėti, kaip sekasi jūsų įmonei, bet ir parduodant ar perkant verslus. Jei į parduodamos įmonės prekės ženklą buvo įdėta daug vidinių investicijų, ilgo ir sėkmingo marketingo skyriaus įdirbio ar kitų resursų, prekės ženklas gali gerokai padidinti visos įmonės sandorio vertę.
- prieš „rebrandingo“ - prekės ženklo ir įmonės įvaizdžio keitimo procesą;
- prieš verslų susijungimą;
- prieš verslų atidalinimą;
- prieš skelbiant bankrotą;
- teismų ar kitų institucijų pavedimu.
Jeigu jums reikalinga prekės ženklo vertės analizė – Uždaroji akcinė bendrovė „MARLEKSA“ turi visus reikiamus išteklius ir žinias šios procedūros atlikimui.
Vakaruose prekės ženklo vertinimas yra įprasta praktika, o Lietuvoje ši paslauga tik pradeda populiarėti.
Turite klausimų dėl prekės ženklo vertinimo? Norite daugiau informacijos? Drąsiai susisiekite su mumis tinklapyje nurodytais kontaktais.